Odmienny wizerunek combi – Audi A6

12939148_905674779549446_1739176114_n

Zmieniamy auta i zmieniają się szkoły przerabiania aut. Jedne odchodzą w zapomnienie, drugie pozostają niezmienne. Do tego wszystkiego niewątpliwie potrzebny jest najważniejszy przedmiot – auto. Tutaj wybór również pada na różne marki. Mamy różne teorie. Pokrewne emocje. Ale jeden piękno widzi w sedanie, drugi w combi. Przykładem na to jest Seba i jego Audi, które jeździ po Dąbrowie Górniczej.

Historia kupna i budowy tego projektu przedstawia się… z resztą niech opowie sam Sebastian:

„Po kilku samochodach które przeszły przez moje ręce, z czego większość z nich była z gamy BMW, pewnego razu wybór padł na Audi A6 które wówczas skusiło mnie między innymi bogatym wyposażeniem…

Po zakupie długo nie trzeba było czekać, aż apetyt wzrośnie i zaczęły się modyfikacje. Ideał do jakiego dążyłem to Audi RS6, które po zakupie A6 stało się moim marzeniem. Po kilku latach przez które modyfikowałem swoje A6 , przyszedł czas kiedy w końcu zakupiłem Audi RS6 Race Devil. Od samego zakupu nie minęło wiele, ale głowę mam ciągle pełna pomysłów. Dzięki temu modelowi pokochałem tuning. Stało się to moją pasją.

Początkowo nie miałem gotowej wizji na auto. Pierwsze zmiany dotyczyły kosmetyki auta. Ale z upływem czasu tuning obejmował coraz większe obszary samochodu oraz zakres modyfikacji rósł bardzo znacząco i szybko.

12571289_905674336216157_1880987559_nJedną z najbardziej odważnych „operacji” był montaż pneumatycznego zawieszenia. Pierwszym krokiem po zakupie było zamontowanie Air Ride u najlepszego w tej dziedzinie, czyli Czesław Customizer. Auto pomimo sportowego charakteru prowadzi się na tym zawieszeniu bardzo dobrze. Do tego pewnie. To wszystko stało się możliwe dzięki zastosowaniu blokad na każdym kole. Dlatego auto nie kładzie się w zakrętach. Kolejnym etapem była zmiana koloru auta wykonana przez WrapCollabo, zwieńczona oklejką według projektu Lfant Design, oraz założenie felg Vossen w rozmiarze 20″ 10,5J.

12919167_905674656216125_913339109_nPóźniej przyszedł czas na zadbanie o to by auto było jeszcze szybsze, a więc dla lepszego chłodzenia pod maskę wpadły intercoolery Wagner Tuning, oraz sportowy układ wydechowy Milltek Sport. Całość została wystrojona przez firmę Digitun.

Dlaczego Audi? A6 wybrałem dlatego, że oprócz mocy i napędu na 4 koła to auto daje dużo bezpieczeństwa i wygody. Przewyższa inne marki moim zdaniem. Łączy w sobie cechy, które najbardziej mi odpowiadają.

12910972_905674552882802_304201069_nNad Rs6 pracuję od 2015 roku, więc jest to dość świeży projekt. Jeszcze nie miał okazji się nigdzie pokazać. Zobaczymy co przyniesie czas. Większość prac przy samochodzie wykonuję sam, gdyż to moja pasja i sprawia mi to samą przyjemność.

Obecnie trwają prace nad wnętrzem oraz Audio.  Auto jest zdecydowanie rzucające się w oczy przez co nie sposób przejechać nie zauważonym przez miasto. Często spotykają mnie sytuacje w których inni użytkownicy drogi chcą przetestować osiągi RS6. Niektórym trzeba pokazać miejsce w szeregu”.

Widać w tym projekcie to, co niektórzy określają jednym słowem – pazur. To po pierwsze. Po drugie samochód ten pokazuje, że opłaca się być odważnym, wprowadzać przemyślane i rozsądne rozwiązania. Dzięki temu wszystkiemu można poczuć się wyjątkowo. I nie chodzi o zasadę „do odważnych świat należy”, a o to, że kierując się własnym głosem masz to, czego nie ma nikt inny.

12910424_905675039549420_1664646166_n

Znajdziecie nas na FB: MINTS oraz Cztery Kółka Mariusz Majta

 

The following two tabs change content below.

Mariusz Majta

Rocznik 89'. Absolwent Polskiej Szkoły Reportażu. Miłośnik motoryzacji. Każdą wolną chwilę poświęcam na pisanie. Odwiedzam zloty motoryzacyjne i często piszę o nich na blogu. Dodatkową pasją jest fotografia motoryzacyjna - lubię jechać do kogoś sfotografować jego projekt i porozmawiać o pasji. Efekty mojego hobby można śledzić nie tylko tutaj, ale również na fp: Cztery Kółka Mariusz Majta.

Ostatnie wpisy Mariusz Majta (zobacz wszystkie)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>