Gruby sweter

13909059_1119825868097086_9003403998422665031_o

Volkswagen to marka, której w zasadzie nikomu nie trzeba przedstawiać. Każdy zmotoryzowany, jeśli choć raz miał w ręce lekturę motoryzacyjną, z pewnością czytał artykuł opisujący jakiegoś „VAG’a”. W kraju położonym nad Wisłą miłośników spod znaczka VW ciągle nie brakuje. A jego północna część (jak dla mnie) to mekka, jeśli chodzi o dobrze pogrzebane „VAG’i”.

Krok do przeszłości

Grzegorz Golfa, którego posiada aktualnie zna jak własną kieszeń. To jego pierwszy samochód. Wszystko zaczęło się od zlotu Pomorskiego Klubu Audi w 2010 roku.

Sweter pojawił się w rodzinie jedenaście lat temu. W 2005 roku rodzice Grzegorza „przyprowadzili” auto z Niemiec od pierwszego właściciela. Grzesiek szybko znalazł w sieci forum vwgolf.pl i tak zaczęły się mody. Nie miał wprawdzie dokumentu upoważniającego do prowadzenia pojazdów mechanicznych, ale to w niczym nie przeszkadzało. Powoli zmieniał wizerunek auta. Wpadły inne lampy, serce i zawias. Więc Sweter na co dzień poruszał się już na gwincie, a samochód prowadzony był albo przez mamę albo tatę. W końcu nadszedł dzień, który dal Grzegorzowi upragniony dokument i Golf przeszedł pod jego skrzydła. Zdecydował się dalej przerabiać VW, ponieważ klasyk daje duże możliwości co do modyfikacji, wiele rarytasów można dokupić i doposażyć w nie auto.

DSC_0254amediumImage – zewnątrz

Trzeba podkreślić, że niektórzy jedynie obniżają swoje „VAG’I”, obniżają zawieszenie, zakładają jakieś „buty” (często jest to szeroka stal) i na tym właściwie mody się kończą. Ale Sweter ma kilka smaczków, które bez wątpienia go wyróżniają. Wszystko za sprawą frontu Hella na oryginalnych soczewkach tej samej firmy. Pod zderzakiem zamieszkała szeroka dokładka z wersji GTI, a koło to szeroka sta o rozmiarach 4x9J z oponą 194/45/15” i naklejkami na opony z logiem firmy NANKANG sprowadzane z USA. Całość dopełniają poszerzenia błotników, blenda Treser Black oraz lampy tylne Hella Black Treser z lotką klapy Hella.

Image – środek

Jeśli chodzi o wnętrze auta trzeba uszanować decyzję właściciela. Ale nic dziwnego, ponieważ nie dobija się puenty deską, a drugi najistotniejszy powód to ten, że pochodzi z wersji GL (tak jak wyszedł z fabryki). Jest kompletne, niebieskie co jest rzadkością. Dołączyła do tego konsola środkowa Votex, komplet dywaników szarych Votex, komputer MFA, kierownica MOMO Hella oraz schowek na kasety FOHA.

Od samego początku wizja na auto była konkretna, a obecna w dalszym ciągu nie jest ostatnią. W planach jest już inna na przyszły sezon i My również czekamy na następną odsłonę tego grubego Swetra.

Znajdziecie nas na fb: MINTS oraz Cztery Kółka Mariusz Majta

DSC1810

The following two tabs change content below.

Mariusz Majta

Rocznik 89'. Absolwent Polskiej Szkoły Reportażu. Miłośnik motoryzacji. Każdą wolną chwilę poświęcam na pisanie. Odwiedzam zloty motoryzacyjne i często piszę o nich na blogu. Dodatkową pasją jest fotografia motoryzacyjna - lubię jechać do kogoś sfotografować jego projekt i porozmawiać o pasji. Efekty mojego hobby można śledzić nie tylko tutaj, ale również na fp: Cztery Kółka Mariusz Majta.

Ostatnie wpisy Mariusz Majta (zobacz wszystkie)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>